"Voor ons project 'Volledig Afsluiten' hebben wij tijdelijk capaciteit ingehuurd in de vorm van een projectleider van Sendu. Doel van dit project was het meenemen en overtuigen van stakeholders van een andere visie op veiligheid en effectieve samenwerking (kortere doorlooptijden).
Wij kwamen bij Sendu terecht omdat zij de wereld van netbeheerders, ondergrondse infra en de energietransitie goed kennen, wat maakte dat we snel konden schakelen. In ons complexe stakeholderveld is de projectleider er goed in geslaagd ónze boodschap gezamenlijk uit te dragen. Ook was er daarbij ruim voldoende oog voor verschillende -soms tegenstrijdige- belangen. Het project is met succes binnen budget afgerond en wij zijn zeer tevreden over het uiteindelijke verloop en het opgeleverde resultaat."
Ton de WitOperationeel manager SYNFRA
Wij hebben Sendu ingeschakeld voor verschillende bedrijfskundige vraagstukken, waaronder het optimaliseren van onze processen en het uitvoeren van een Medewerkertevredenheidsonderzoek (MTO). Voor de procesverbetering heeft Sendu workshops professioneel gefaciliteerd en samen met onze mensen uitgewerkt.
Het MTO bracht onze waardevolle inzichten waarmee we zelf concreet aan de slag konden. In drie verschillende opdrachten hebben wij te maken gehad met vier verschillende medewerkers van Sendu, welke allen werden ingezet op hun eigen expertise. Hier waren wij erg tevreden over. Als organisatie van +/- 40 FTE hebben wij vaak zelf niet de capaciteit om bepaalde bedrijfskundige vraagstukken aan te pakken en dan is het fijn dat we deze kunnen neerleggen bij Sendu.
Peter van SettenDirecteur
"QuaWonen had behoefte aan het verkrijgen van grip op het beheren van contracten na het vertrek van de contractbeheerder. Na de werving van een nieuwe contractbeheerder heeft Sendu met veel enthousiasme en energie de begeleiders- en coachingsrol op zich genomen. Sendu heeft zich gedurende het proces flexibel en meedenkend opgesteld om telkens het goede te doen voor QuaWonen. Met de geïmplementeerde tools is het team nu in staat om de contracten te beheren en sturing te geven op de uitvoering van de contracten door de partners. Daarbij was het erg prettig samenwerken met Sendu."
Bart BinnertsManager Vastgoed
Stuurinformatie, uniforme processen en het juiste gesprek daarover voeren stimuleert de samenwerking tussen onze mensen en teams. De aanpak van Sendu werkt om de klanttevredenheid en samenwerking in het reparatieproces structureel te verbeteren. Sendu helpt ons om beter samen te werken, feiten en data te gebruiken als uitgangspunt en samen met onze ketenpartners gerichte interventies te kiezen die onze prestaties verbeteren. Het resultaat is een stijging in de klanttevredenheid van een 6,9 (2020) naar een 8,2 (2021). Waardoor we beschikken over meer tevreden klanten en een A status in de landelijke benchmark.
Joris van LokvenManager DO
Na een grote overname waren wij er alles aan gelegen om op heel korte termijn logistieke processen te integreren en te optimaliseren. Sendu heeft ons hierbij heel goed geholpen. Ik was onder de indruk van de pragmatische aanpak en de snelheid waarmee we stappen hebben kunnen zetten.
Jimmy JoostenCFO
Bij Mijn Aansluiting werken we met veel plezier met Sendu samen op het thema 'klant- en klanttevredenheid”. De kennis van de klanttevredenheid processen van Sendu zijn een solide basis om dit thema vanuit de Product Owner-rol te vervullen. Hiermee wordt een significante bijdrage geleverd aan het succes op dit thema.
Peter TurienOperationeel manager
Vanuit het organisatie onderdeel Installation & Maintenance hebben wij de opdracht aan Sendu gegeven om samen met ons een KPI dashboard te bouwen, waarin wij op elk moment helder hebben hoe de performance van dit bedrijfsonderdeel ervoor staat en waar we actie moeten ondernemen om de performance op het juiste niveau te krijgen en te behouden.
Sendu's toegevoegde waarde zat niet alleen in kennis van KPI-structuren en het gebruik van KPI's, maar ook in het stellen van veel kritische vragen over onze organisatie structuur, de manier waarop wij met KPI's omgaan en hoe de onderlinge samenhang is. Dit heeft ons enorm geholpen om samen een goed dashboard te bouwen. Wij hebben de samenwerking met Sendu als zeer prettig ervaren, zowel vanwege de uitstekende resultaten als wel de manier waarop Sendu ons heeft meegenomen om de doelstellingen te bereiken.
Pauline Wensingmanager Performance Improvement bij VodafoneZiggo
"Onze heidagen hebben wij laten faciliteren door Sendu. Samen hebben we een strategische routekaart ontwikkeld. Deze kaart helpt ons om koers te houden en (nieuwe) medewerkers daarin te betrekken. Bovendien kunnen we daarmee klanten beter uitleggen hoe wij ons onderscheiden en beter toelichten waar we voorstaan (onze purpose).
Sendu heeft ons fantastisch geholpen onze strategie te visualiseren op één poster.
Wij zijn gecharmeerd van de bedrijfskundige aanpak en de wijze waarop Sendu onze inspiratiesessies gefaciliteerd heeft. De strategische routekaart helpt ons écht verder.
Sendu begeleidt dit proces doortastend en weet goed aan te sluiten bij de inhoud van het werk en ons team."
René BloemersManager Operations Blue Engineering
Previous
Next
"Onze heidagen hebben wij laten faciliteren door Sendu. Samen hebben we een strategische routekaart ontwikkeld. Deze kaart helpt ons om koers te houden en (nieuwe) medewerkers daarin te betrekken. Bovendien kunnen we daarmee klanten beter uitleggen hoe wij ons onderscheiden en beter toelichten waar we voorstaan (onze purpose).
Sendu heeft ons fantastisch geholpen onze strategie te visualiseren op één poster.
Wij zijn gecharmeerd van de bedrijfskundige aanpak en de wijze waarop Sendu onze inspiratiesessies gefaciliteerd heeft. De strategische routekaart helpt ons écht verder.
Sendu begeleidt dit proces doortastend en weet goed aan te sluiten bij de inhoud van het werk en ons team."
René BloemersManager operations Blue Engineering
Bij Mijn Aansluiting werken we met veel plezier met Sendu samen op het thema 'klant- en klanttevredenheid”. De kennis van de klanttevredenheid processen van Sendu zijn een solide basis om dit thema vanuit de Product Owner-rol te vervullen. Hiermee wordt een significante bijdrage geleverd aan het succes op dit thema.
Peter TurienOperationeel manager
Na een grote overname waren wij er alles aan gelegen om op heel korte termijn logistieke processen te integreren en te optimaliseren. Sendu heeft ons hierbij heel goed geholpen. Ik was onder de indruk van de pragmatische aanpak en de snelheid waarmee we stappen hebben kunnen zetten.
Jimmy JoostenCFO
Vanuit het organisatie onderdeel Installation & Maintenance hebben wij de opdracht aan Sendu gegeven om samen met ons een KPI dashboard te bouwen, waarin wij op elk moment helder hebben hoe de performance van dit bedrijfsonderdeel ervoor staat en waar we actie moeten ondernemen om de performance op het juiste niveau te krijgen en te behouden.
Sendu's toegevoegde waarde zat niet alleen in kennis van KPI-structuren en het gebruik van KPI's, maar ook in het stellen van veel kritische vragen over onze organisatie structuur, de manier waarop wij met KPI's omgaan en hoe de onderlinge samenhang is. Dit heeft ons enorm geholpen om samen een goed dashboard te bouwen. Wij hebben de samenwerking met Sendu als zeer prettig ervaren, zowel vanwege de uitstekende resultaten als wel de manier waarop Sendu ons heeft meegenomen om de doelstellingen te bereiken.
Pauline Wensingmanager Performance Improvement bij VodafoneZiggo
Previous
Next
Bij deze klanten hebben wij al wat gezond verstand mogen toevoegen. Wil jij hier ook bij horen?