"Onze heidagen hebben wij laten faciliteren door Sendu. Samen hebben we een strategische routekaart ontwikkeld. Deze kaart helpt ons om koers te houden en (nieuwe) medewerkers daarin te betrekken. Bovendien kunnen we daarmee klanten beter uitleggen hoe wij ons onderscheiden en beter toelichten waar we voorstaan (onze purpose).
Sendu heeft ons fantastisch geholpen onze strategie te visualiseren op één poster.
Wij zijn gecharmeerd van de bedrijfskundige aanpak en de wijze waarop Sendu onze inspiratiesessies gefaciliteerd heeft. De strategische routekaart helpt ons écht verder.
Sendu begeleidt dit proces doortastend en weet goed aan te sluiten bij de inhoud van het werk en ons team."
René BloemersManager Operations Blue Engineering
Na een grote overname waren wij er alles aan gelegen om op heel korte termijn logistieke processen te integreren en te optimaliseren. Sendu heeft ons hierbij heel goed geholpen. Ik was onder de indruk van de pragmatische aanpak en de snelheid waarmee we stappen hebben kunnen zetten.
Jimmy JoostenCFO
Bij Mijn Aansluiting werken we met veel plezier met Sendu samen op het thema 'klant- en klanttevredenheid”. De kennis van de klanttevredenheid processen van Sendu zijn een solide basis om dit thema vanuit de Product Owner-rol te vervullen. Hiermee wordt een significante bijdrage geleverd aan het succes op dit thema.
Peter TurienOperationeel manager
Vanuit het organisatie onderdeel Installation & Maintenance hebben wij de opdracht aan Sendu gegeven om samen met ons een KPI dashboard te bouwen, waarin wij op elk moment helder hebben hoe de performance van dit bedrijfsonderdeel ervoor staat en waar we actie moeten ondernemen om de performance op het juiste niveau te krijgen en te behouden.
Sendu's toegevoegde waarde zat niet alleen in kennis van KPI-structuren en het gebruik van KPI's, maar ook in het stellen van veel kritische vragen over onze organisatie structuur, de manier waarop wij met KPI's omgaan en hoe de onderlinge samenhang is. Dit heeft ons enorm geholpen om samen een goed dashboard te bouwen. Wij hebben de samenwerking met Sendu als zeer prettig ervaren, zowel vanwege de uitstekende resultaten als wel de manier waarop Sendu ons heeft meegenomen om de doelstellingen te bereiken.
Pauline Wensingmanager Performance Improvement bij VodafoneZiggo
Previous
Next
"Onze heidagen hebben wij laten faciliteren door Sendu. Samen hebben we een strategische routekaart ontwikkeld. Deze kaart helpt ons om koers te houden en (nieuwe) medewerkers daarin te betrekken. Bovendien kunnen we daarmee klanten beter uitleggen hoe wij ons onderscheiden en beter toelichten waar we voorstaan (onze purpose).
Sendu heeft ons fantastisch geholpen onze strategie te visualiseren op één poster.
Wij zijn gecharmeerd van de bedrijfskundige aanpak en de wijze waarop Sendu onze inspiratiesessies gefaciliteerd heeft. De strategische routekaart helpt ons écht verder.
Sendu begeleidt dit proces doortastend en weet goed aan te sluiten bij de inhoud van het werk en ons team."
René BloemersManager operations Blue Engineering
Bij Mijn Aansluiting werken we met veel plezier met Sendu samen op het thema 'klant- en klanttevredenheid”. De kennis van de klanttevredenheid processen van Sendu zijn een solide basis om dit thema vanuit de Product Owner-rol te vervullen. Hiermee wordt een significante bijdrage geleverd aan het succes op dit thema.
Peter TurienOperationeel manager
Na een grote overname waren wij er alles aan gelegen om op heel korte termijn logistieke processen te integreren en te optimaliseren. Sendu heeft ons hierbij heel goed geholpen. Ik was onder de indruk van de pragmatische aanpak en de snelheid waarmee we stappen hebben kunnen zetten.
Jimmy JoostenCFO
Vanuit het organisatie onderdeel Installation & Maintenance hebben wij de opdracht aan Sendu gegeven om samen met ons een KPI dashboard te bouwen, waarin wij op elk moment helder hebben hoe de performance van dit bedrijfsonderdeel ervoor staat en waar we actie moeten ondernemen om de performance op het juiste niveau te krijgen en te behouden.
Sendu's toegevoegde waarde zat niet alleen in kennis van KPI-structuren en het gebruik van KPI's, maar ook in het stellen van veel kritische vragen over onze organisatie structuur, de manier waarop wij met KPI's omgaan en hoe de onderlinge samenhang is. Dit heeft ons enorm geholpen om samen een goed dashboard te bouwen. Wij hebben de samenwerking met Sendu als zeer prettig ervaren, zowel vanwege de uitstekende resultaten als wel de manier waarop Sendu ons heeft meegenomen om de doelstellingen te bereiken.
Pauline Wensingmanager Performance Improvement bij VodafoneZiggo
Previous
Next
Een greep uit onze eerdere trajecten. Wil jij hier ook bij horen?